50 coaches online • Server time: 17:53
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Gnome Roster - how a...goto Post Problem to organize ...goto Post Updated star player ...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Poll
Hvad synes DU!!!
a) Vi skal deltage i WCC med det samme
51%
 51%  [ 22 ]
b) Vi skal deltage i WCC fra næste sæson
30%
 30%  [ 13 ]
c) Vi skal ikke deltage i WCC
18%
 18%  [ 8 ]
Total Votes : 43


Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: May 10, 2004 - 21:57 Reply with quote Back to top

Efter overvejelse har jeg konkluderet at det nok er bedst at alle har noget at skulle have sagt inden jeg tilmelder os til World Champion's Cup. Jeg åbner mulighed for at vi ikke er med denne sæson men næste sæson. Reglerne for afstemningen er som følger.
Er der over 50% stemmer på A gælder det resultat.
Er der over 50% stemmer på C gælder det resultat.
Er der ikke over 50% stemmer på hverken A eller C gælder B.
Doowa



Joined: Nov 25, 2003

Post   Posted: May 10, 2004 - 23:04 Reply with quote Back to top

Som jeg også har givet udtryk for i DL tråden, synes jeg klart vi skal deltage. Men hvad gør holdet som vinder og dermed deltager i WCC, spiller kampene inden næste sæson eller imens næste sæson af DL kører? Det sidste ser jeg nemlig et problem i.

_________________
I play the game of life and have never once lost...
Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post   Posted: May 10, 2004 - 23:52 Reply with quote Back to top

Det kan ikke koordineres så præcist at vi kan spille efter sæsonen så det bliver imens. Jeg vil prøve at snakke med twahn om at det bliver mens der er playoff andet kan jeg ikke gøre på den front. Men se på det sådan her at om bare en sæson eller to vil vinderne af dansk liga nok være over en TR på 220 og når man er deroppe koster en kamp ofte mere end den gør godt for et hold. Endvidere så prøv at tjecke det orc hold der spiller med denne gang, de kan selv give mine dværge nogle seriøse skader.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: May 11, 2004 - 06:13 Reply with quote Back to top

Jeg synes det er noget rod at begive sig ud i, men jeg forventer at folk stemmer for uden at tænke over problemerne, da ikke alle turneringer der deltager spiller lige hurtigt, og hvem er så champion hvornår? Bliver hver anden vinder af den Danske Liga så bare snydt for sin deltagelse i WCC pga vi spiller dobbelt så hurtigt som tyskerne?

Jeg gider fx heller ikke sidde og vente på at spille mine DL kampe pga at det er svært at få arrangeret en kamp med en australier i WCC.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Doowa



Joined: Nov 25, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 08:51 Reply with quote Back to top

Yeah, enig med quota her. Det kan nemt blive et problem hvis ligaerne ikke spiller i samme tempo og det gør de jo næppe. Har Thawn tænkt over dette da han ville lave en liga på baggrund af andre ligaer? For det er da rimelig essentielt for at hans kan køre bare nogenlunde...

_________________
I play the game of life and have never once lost...
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 15:10 Reply with quote Back to top

Jeg er stadig dybt modstander af dette. Jeg tror heller ikke den liga kommer til at vare ved, hvilket vil sige at de få hold der ligger i toppen nu her får chancen for at spille i den.

quota wrote:
...men jeg forventer at folk stemmer for...


Det ser ud til at jeg får ret Sad

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Lorka



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 15:26 Reply with quote Back to top

Quota jeg stemte for af en enkelt årsag, den samme årsag jeg spiller i Dansk Liga og Blood Bowl i det hele taget: Blood Bowl er ikke en professionel sportsgren, men bare noget jeg gør for sjov!

...og det er sgu da sjovt med en liga af danske spillere, ditto er det da sjovt at lade de hold mødes der er de 'bedste' i de nationale liga.

Hvis vi spillede om penge eller det var mit job at spille BB var det nok en anden snak ... men glem ikke det her er sjov og spas - Hvis det at vinde eller at ens ynglings spiller bliver bedre er vigtigere end underholdnings værdien, ja så gad jeg nok ikke spille mere (læs nu ikke jeg ikke spiller for at vinde eller forbedre mit hold).

Et lille eksempel:
http://fumbbl.com/FUMBBL.php?page=match&id=337496

I kampen her er det et dugfrisk HElf team mod mine TR131 Orker - jeg kunne ha stallet spillet og afsluttet kampen 2-1 og været sikker. Men i denne situation havde Nighteye stortset ingen spillere på banen og det havde været 30 røvkedelige minutter, mine odds for at vinde selv hvis jeg lavede en forholdsvis hurtig TD var store så selfølgelig lavde jeg en TD, det gik jo hellere ikke værre end jeg så kunne lave endnu en TD, men det blev et sjovere spil for mig og ikke mindst Nighteye.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 15:33 Reply with quote Back to top

Yes! Du fik mig, jeg spiller ikke BB for sjov nemlig, pis os. Du har vundet, lad os gøre det du vil for du spiller for sjov...

Jeg synes ikke det ville være sjovt at spille i WCC, og jeg forventer at sige nej til det, skulle jeg gå hen og vinde engang. Jeg synes det er sjovt at have en lukket gruppe af hold som slås om at vinde.

Men, nu spiller jeg kun for at smadre jeres andres hold desværre, og mine argumenter om at det er umuligt at organisere er selvfølgelig heller intet værd.

*takes off his shield of sarcasm*

Ah damn, glemte jeg havde taget det på her til morgen.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Lorka



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 15:51 Reply with quote Back to top

Av av du er godt nok aggressiv hvis man ikke lige er enig med dig - men jeg havde jo nok fornemmet du tager spillet meget meget seriøst.

Quote:

Men, nu spiller jeg kun for at smadre jeres andres hold desværre, og mine argumenter om at det er umuligt at organisere er selvfølgelig heller intet værd.


Hvor den her kom fra fatter jeg slet ikke.

Hvis du ikke synes det er sjovt at deltage kan du jo som du selv siger bare takke nej, skulle du gå hen og vinde engang.

Quote:

Jeg synes det er sjovt at have en lukket gruppe af hold som slås om at vinde.


Det er jeg helt enig med dig i - jeg synes bare ikke det ødelægges af at et hold så kan slås om Championship bagefter.

Nå men jeg håber næsten det bliver stemt ned det lyder som om alt din fornøjelse ved spillet bliver ødelagt af den Champions liga Wink
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 16:12 Reply with quote Back to top

Lorka wrote:
Av av du er godt nok aggressiv hvis man ikke lige er enig med dig - men jeg havde jo nok fornemmet du tager spillet meget meget seriøst.


Du er da bestemt ikke den eneste der er uenig med mig, du er bare den eneste der er kommet med en masse pladder om at spille for sjov. Ja, jeg tager det seriøst, det er bla det jeg synes er sjovt ved spillet.

Lorka wrote:

Quote:

Men, nu spiller jeg kun for at smadre jeres andres hold desværre, og mine argumenter om at det er umuligt at organisere er selvfølgelig heller intet værd.


Hvor den her kom fra fatter jeg slet ikke.


Det var sådan en generel forklaring af min ikke for sjov spillestil Wink

Lorka wrote:
Hvis du ikke synes det er sjovt at deltage kan du jo som du selv siger bare takke nej, skulle du gå hen og vinde engang.


Men nu synes jeg heller ikke det er særlig attraktivt at andre deltager, og jeg kan (og vil) ikke tvinge andre til at lade være. I sidste ende vil jeg mene det er Hovrings beslutning, han er bare for flink, og lader derfor andre deltage i beslutningen.

Lorka wrote:
Nå men jeg håber næsten det bliver stemt ned det lyder som om alt din fornøjelse ved spillet bliver ødelagt af den Champions liga Wink


Næe, det gør det sådan set ikke. Jeg vil dog bibeholde min skeptis til jeg ser noget ordentlig dokumentation fra CWW's side om organisering.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Lorka



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 16:21 Reply with quote Back to top

Jeg undskylder jeg har bare spillet mange spil gennem tiden og oplevet alt for mange der tager det at vinde så seriøst at det går totalt ud over underholdningsværdien.

Det var sgu nok lidt en knee-jerk reaktion fra mig med den post der pga:

Quote:

quota wrote:
...men jeg forventer at folk stemmer for...


Det ser ud til at jeg får ret


Det fandt jeg lidt arrogant og lidt hen af: Fordi alle er dumme og ikke tager spillet seriøst som mig.

Men jeg tror nu jeg tænker over det at du nok ikke mente det sådan ... selv om din opfølgende post i den grad antydede det.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: May 13, 2004 - 16:34 Reply with quote Back to top

Jeg mente (med min oprindelige post) at folk har en tendens til at falde over nye spændende ting som fluer over sukker, uden at tænkte over hvad det kommer til at betyde for den danske liga. Og ja, det lader da til jeg får ret. Der er nu 53% på et klart ja.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Topper



Joined: Aug 03, 2003

Post   Posted: May 17, 2004 - 12:51 Reply with quote Back to top

Okay
Indrømmet så antog jeg hele vejen igennem, at de forskellige ligaer ville være ca. lige hurtigt færdigt således at det ikke ville blive det store problem ang. tiden.
Men det skulle jo være muligt at se efter første gang om det skulle blive det store problem eller ej.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic