40 coaches online • Server time: 18:26
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Secret League Americ...goto Post Gnomes are trashgoto Post Roster Tiers
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
[TopGun]-Merlin



Joined: Oct 22, 2003

Post   Posted: Apr 23, 2004 - 23:33 Reply with quote Back to top

I totally agree with what every one just said Smile God I wish Ii could speak Swedish.

_________________
Don't worry men, they couldn't hit an elephant at this dist......
Henrik_H



Joined: Feb 05, 2004

Post   Posted: Apr 24, 2004 - 02:25 Reply with quote Back to top

Nu ska vi se. Om jag fattat rätt så innebär det faktum att jag har mellansäsongsmatch mot ett lag i div 2 att jag ska spela i div 2 i nästa säsong. Är det så ?

(Om inte så är jag nyfiken på varför jag inte kom 2:a i div 3 Västra)
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Apr 24, 2004 - 04:05 Reply with quote Back to top

Ok, en sak i taget.

1. Ja, du är med i div 2 nästa säsong.

2. Du kom faktiskt tvåa i din division.

Fråga 2 föranleder en uppmaning till er alla: Resultatsidan är det korrekta stället att leta om man vill veta resultatet av säsong 4. Fumbbl stöder inte alla skiljande faktorer såsom inbördes möte och målskillnad utan detta måste göras manuellt.

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
mattsve



Joined: Oct 20, 2003

Post   Posted: Apr 24, 2004 - 14:04 Reply with quote Back to top

Jag och Ludicruz verkar vara oskiljaktiga. Vi spelade i förra mellansäsongen, vi hamnade i samma division och nu skall vi kvala mot varandra. Blir spännade. Det står 1-1 i matcher.
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Apr 24, 2004 - 14:41 Reply with quote Back to top

Då blir det matchen som kommer skilja er åt. Eftersom ni spelar kval så kan ni knappeligen hamna i samma division... Smile

Mordachai

_________________
"I love this show!!!" - Gir
mattsve



Joined: Oct 20, 2003

Post   Posted: Apr 24, 2004 - 16:38 Reply with quote Back to top

Mordachai wrote:
Då blir det matchen som kommer skilja er åt. Eftersom ni spelar kval så kan ni knappeligen hamna i samma division... Smile

Mordachai


Bah, någon till hoppar säkert av och så får vi dras med varandra i en division till Smile
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Apr 25, 2004 - 15:23 Reply with quote Back to top

Förra matchen agerade mina killar rundningskoner åt dina alver mattsve. Ska göra mitt bästa för att det inte ska upprepas. Ser med spänning fram emot matchen. Som sagt...det står ju 1-1 i matcher och den här matchen borde skilja oss åt ett tag fram över Very Happy

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Apr 27, 2004 - 14:45 Reply with quote Back to top

Kommer resultatet av alla mellansäsong/kvalmatcher att meddelas? I detta forumet eller på resultatsidan? Är bara nyfiken hur matcherna går Mr. Green

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Apr 27, 2004 - 23:03 Reply with quote Back to top

Jepp, meddelar i detta forum när lite fler matcher spelats.

_________________
"I love this show!!!" - Gir
mattsve



Joined: Oct 20, 2003

Post   Posted: Apr 29, 2004 - 10:44 Reply with quote Back to top

Nu är väl jag och ludicruz åtskilda ett tag då. Runda bordet gick upp en division medans ludicruz otursförföljda dvärgar stannar kvar i div 2. Men hur det skulle gå var inte säkert förräns i runda 8 andra halvlek.
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Apr 29, 2004 - 15:35 Reply with quote Back to top

Det var ren tuff drabbning som kunde gått min väg. Men det var mattsve som drog det längsta strået och jag önskar dig lycka till i div 1.

Alla som sysslar med lagsportr i RL vet att div 2 kallas losers division för den innefattar långa resor och kassa intäkter. Som tur är behöver PainGoneSport inte resa ngt och intäkterna kan visst bli goda. Tyvärr stannade jag kvar i div 2 pga en förlust...så...för mig är det losers division under nästa säsong iaf. Neutral

Men passa er...för jag kommer åter. Nya tag och jag planerar att få revansch mattsve...och räknar med att möta dig igen i en högre division! Twisted Evil
Indûr



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Apr 30, 2004 - 19:09 Reply with quote Back to top

Totalt otippat blir det en final mellan två människolag den här säsongen, sedan Livdragonerna vunnit mot Peking Patriots och Legends of UFC slagit ut Skaunska Dvaerjar efter förlängning och slantsingling...

För er som gillar att specca så kommer finalen att spelas nu på tisdag ca 19.00. Very Happy
Rampage76



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 04, 2004 - 20:37 Reply with quote Back to top

Grattis Indûr
Mordachai



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 04, 2004 - 20:46 Reply with quote Back to top

GRATTIS!

Hoppas att det går bra i champions league!

_________________
"I love this show!!!" - Gir
MrDrill



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: May 04, 2004 - 20:53 Reply with quote Back to top

GRATTIS!! på dig Indur.

Du tog hem Bucklan
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic