30 coaches online • Server time: 01:28
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Gnome Roster - how a...goto Post Problem to organize ...goto Post Updated star player ...
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Klesh



Joined: Jun 20, 2004

Post   Posted: May 03, 2006 - 15:19 Reply with quote Back to top

Nej, for helvide, kan du ikke snakke dansk eller islandsk? Jeg kan ikke forstar svenska

_________________
Good....bad....I'm the guy with the gun!
mrluke



Joined: Jan 19, 2005

Post 6 Posted: Jul 05, 2006 - 16:13 Reply with quote Back to top

Lite sent men bättre sent än aldrig. Visste inte att det fanns ett topic om Gothbowl här.

För kännedom var det iallfall jag som spelade med Khemrilaget och fick mest Cas i hela turneringen!!(Det var även jag med Hulk Hogan utstyrseln och sarkofagen som förvaringslåda till mitt lag).

Något pris blev det icke trots denna brutala bedrift för det men skitsamma det är ju Cas min ras är bäst på över lag så jag gjorde vad som förväntades av mig Cool

Hade dock rätt mycket tur på armour och skadeslagen i sista matchen mot theboss1500, 9 cas i en match (mest i turneringen i en match, måste ju skryta lite eftersom det inte blidde något pris).

Nästa år blir det definitvit inte Khemri iallfall inte för mig. Är rätt trött på dom nu men vi får väl se vad för onskefullt man lyckas koka ihop Twisted Evil

Får väl hälsa på Sergei Bautin som slog mig med 5-0 med sina Wood elfs samt arne17 som slog mig med 2-1 med sina orcher.
JonatanRaven



Joined: Aug 15, 2005

Post   Posted: Mar 23, 2007 - 03:52 Reply with quote Back to top

magan174 wrote:
JonatanRaven var ochså med. Han spelade orcher men det gick ej så bra för honom. Som han själv sa "Jag förlorade mot han som kom sist" : )

Detta skall givetvis ej upprepas i år.. Razz
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic