51 coaches online • Server time: 23:01
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post Gnomes are trashgoto Post Secret League Americ...goto Post Roster Tiers
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
Poll
Synes du der skal lave en restriktion der siger at der ikke må være mere end 10% af en race?
JA
65%
 65%  [ 21 ]
NEJ
34%
 34%  [ 11 ]
Total Votes : 32


Hovring



Joined: Oct 29, 2003

Post 16 Posted: Apr 12, 2004 - 02:36 Reply with quote Back to top

Lige nu ser det ud til at få racer dominerer dansk liga. For at mangfoldigøre det kunne man sætte en grænse på, hvor mange af hvert hold der måtte være i ligaen.
Reglen skulle så være at der ikke måtte være mere end 10% af en race.

Det vil selvfølgelig ikke have tilbagevirkende kraft.
quota



Joined: Nov 24, 2003

Post   Posted: Apr 12, 2004 - 02:45 Reply with quote Back to top

Jeg skal selvfølgelig passe på med at råbe for højt når nu jeg selv spiller Chaos, men jeg mener der er alt for mange bashy'e hold i ligaen nu her. 10% reglen stopper lige nu her Chaos, Chaos Dwarf, Human, Orc og Skaven (så vidt jeg har regnet mig frem til). Jeg har ingen problemer med Human og Skaven hold, men jeg synes klart der ska sættes en stopper for flere Chaos, Chaos Dwarf og Orc hold.

Der er måske andre der synes netop Human og Skaven er et par vilde hold, og af denne årsag passer det mig også fint hvis reglen bliver lavet, så alle hold rammes lige meget, hvadenten det er bashy eller spille-bold hold. Jeg ved da heller ikke hvor glad jeg ville blive hvis der pludselig var 8 Wood Elf hold i ligaen.

_________________
the only good undead is a dead, uhm, undead...
Lorka



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Apr 12, 2004 - 15:15 Reply with quote Back to top

Tjaa problemmet er vel at det er en langvarig liga, så AV9 hold har større chance for at holde til finalen.

Hvis man startede TR100 til hver omgang ville det nok hurtigt udligne sig selv.

Bortset fra dwarfs som jeg synes er helt ude i skoven så vilde de er - men det er jo min personlige holdning.
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic