65 coaches online • Server time: 23:05
Forum Chat
Log in
Recent Forum Topics goto Post FUMBBL HAIKU'Sgoto Post killing by fun?goto Post Pact/Renegades meta
SearchSearch 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic
BloodKeup



Joined: Jan 07, 2004

Post   Posted: Mar 11, 2004 - 11:21 Reply with quote Back to top

hmm protestera hur mycket du vill af Gripenstierna, det gör ingen nytta. Ni borde lägga ner mer resurser på dans el nåt. För era nya skor gjorde "ju" ingen nytta. Hur är det föresten med Pontus? Saknar honom vid stallet. Kanske har han gett upp tankarna om hamburgare. Eller var det så att Pontus kanske la märke till övervakningskameran vi installerat med de pengar vi fick efter vår senaste match? Ni får äta pizza som alla andra knegare Smile
Kroqe



Joined: Jan 07, 2004

Post   Posted: Mar 11, 2004 - 11:23 Reply with quote Back to top

Haha nu har vi visat att inga omständigheter är för svåra för Råskinnen. Den tryckande hettan i onsdags tog ut sin rätt hos Lottorna men Råskinnen stod oberörda i värmen.

Nu väntar Dönickarna Döring. Får välan se om dom letar sig upp ur graven, eller om de stannar hemma och lyssnar på ben-polka.

/Hjördis Rutgersson - The clash is on!
jokklas



Joined: Jan 07, 2004

Post   Posted: Mar 12, 2004 - 11:00 Reply with quote Back to top

"Snickelisnicksnack sa Vargen.."
Mycket snack och liten verkstad, stora ord från små män. Men det är klart, ni som ännu inte haft äran att få spela på samma plan som mig vet inte vad blodboll handlar om. Var glada om ni hinnar känna våra svansar toucha era ben när vi sprungit förbi er på väg till endzone, blir ert lyckligaste ögonblick den matchen Wink

-Vera Dunkelsvans
Razorback



Joined: Jan 05, 2004

Post   Posted: Mar 12, 2004 - 11:12 Reply with quote Back to top

En Grönblad bestämde sig för att våran "familj" var imponerande och gick över till oss.

Ser fram mot att möta er andra.
Twisted Evil
Masen



Joined: Aug 02, 2003

Post 8 Posted: Mar 15, 2004 - 22:06 Reply with quote Back to top

redniwer wrote:
jag har nu sett en bit av matchen mellan Döring's och Kalliokoski's och det ser mer ut som ett bar slagsmål än en trevlig match av bollspel, Ni borde ge upp det här och låta oss Kvinnor hålla på med sådana hära advancerade saker.

vi misstänker även att samtlig spelare i båda familjerna är dopade och stupfulla.

-Lotta


Ni fruntimmer borde stanna vid spisen istället för att tro att ni kan slå oss riktiga karlar! Den dag vi får nöjet att möta er så ska ni få smaka sarg ordentligt! Det blir eran sista match å det ska ja se till...


Bertil Döring
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 19, 2004 - 12:57 Reply with quote Back to top

Hur går det med matchandet och släkten Hurtig's plötslig frånfall, utbyte och nyinflytt?

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Cyco



Joined: Nov 30, 2003

Post   Posted: Mar 22, 2004 - 10:55 Reply with quote Back to top

Vi tackar Dunkelsvans för en bra och mycket spännande match. Vi skulle ha vunnit om inte era fans börjat bråka med våra. Men det var en bra match förutom rioten. Du kan läsa mer i artikeln här om du vill: http://fumbbl.com/FUMBBL.php?page=match&id=283548

Det var skönt att inte spela mot en bunt svettiga, vitlösstinknade korvätande karlar hela tiden.

-Lucretia Mörkh

Bekräftas, bollen var i mycket bättre kondition nu, inte lika flottig av korv och gud vet vad.

-Jorian Mörkh

_________________
Never drive faster then your angels can fly.
Fejd



Joined: Aug 02, 2003

Post   Posted: Mar 23, 2004 - 13:15 Reply with quote Back to top

Hurtig och Kestners verkar ha låst in sig i sina respektive små lyor för att långsamt svälta sig själva till döds. Frågan e väl vad dom e mest rädda för: Å bita i det sura gräset eller bli förgiftade av svettiga pizzabagare...
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Mar 25, 2004 - 09:28 Reply with quote Back to top

Hurtig's och Kestner som var vilse i förrådet...eller nedsupna av taskig Kallikoski-sprit...har äntligen tagit steget ut på planen och ligan rullar på.

Efter en otrolig kräftgång så skickade släkten, kusinen och legosoldaten Dragan Milasaveic från Sarajevo. Han är en stark, vårdslös och vildsint linjespelare. Med denna pik och krav om bättring tog Zlobodan ett snack med famljen...och det gav resultat. En stabil seger mot T-son's.

Nu väntar vi på blåbären!
Kroqe



Joined: Jan 07, 2004

Post   Posted: Mar 31, 2004 - 19:38 Reply with quote Back to top

Jaha Råskinnen laddar inför ännu en match. Den här gången är hela laget övertygat - Det kommer att bli seger nästa match!

Och förresten har vi publikrekord. 78 st personer var och kollade på matchen mellan Lyckliga Lotta och Råskinnen, slå det om ni kan!

Bengt Bengan Rutgersson
Razorback



Joined: Jan 05, 2004

Post   Posted: Apr 04, 2004 - 11:39 Reply with quote Back to top

Jag skrev igår att jag vill att matcherna ska bli av!

Det har varit en rollback på 22 timmar så den posten gick förlorad..,..

Jag menar det fortfarande dock....
MAGNUM75



Joined: Nov 28, 2003

Post   Posted: Apr 04, 2004 - 12:10 Reply with quote Back to top

förstår vad du säger och håller med. Har dock minmatch på g. Men det ser ej ut att bli förän till påsk. Jag ligger dock ej efter .
Ludicruz



Joined: Jan 06, 2004

Post   Posted: Apr 05, 2004 - 10:52 Reply with quote Back to top

Själv kommer jag vara borta 1 vecka över påsk...men jag ska i högsta möjliga mån se till att ligga så långt framme i matchandet att jag inte agerar block i serien. Just ser det inte ut att bli jag som sinkar ligan iaf.

"Spela nyy för faen! Alla postfack är inte fulla nu va så ligg i va! Alla kan inte hälla i sig Kallikoski-saft hela tiden och vara så vilse att ni inte kan matcha va"
-Zlobodan

_________________
"Don't count on luck to win the game for you...but be certain of the fact...that lack of it will stop you from victory."
Kroqe



Joined: Jan 07, 2004

Post   Posted: Apr 07, 2004 - 23:56 Reply with quote Back to top

Som sagt. Det blev visserligen seger men ingen av oss drack av det mousserande vinet som Orvar har sparat. Egon ligger på sjukhus med sin brutna nacke och det kommer att dröja länge innan han sprattlar igen (föutom vissa spasmer).

Vi kommer att vara försiktigare i matchen mot T-son. Dom som vill lämna sina kondoleanser är välkomna att göra det på torsdag.

Bengt "Bengan" Rutgersson
Razorback



Joined: Jan 05, 2004

Post   Posted: Apr 18, 2004 - 20:06 Reply with quote Back to top

Jag spelade min förra match 12/3
Känns lite tröstlöst att vänta över en månad på nästa match.

Kommer nog droppa av denna turnering!
Display posts from previous:     
 Jump to:   
All times are GMT + 1 Hour
Post new topic   Reply to topic
View previous topic Log in to check your private messages View next topic